زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 7:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 5
نویسنده پیام
komeyl آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 19 /6 /1392
سرباز کوچک مرسدس بنز وارد ایران می شود!

نفر اول از لشگرمحصولات جدید بنز، همان هاچ*بک جمع و جور و دوست داشتنی است که نسل پیش آن در ایران یک شکست خورده خطاب می*شود، چرا که یافتن یک دستگاه مازراتی در خیابان*های تهران به مراتب راحت*تر از A class است و بنابراین خودرویی بسیار کمیاب و کم طرفدار به حساب می*آید. اما مدل جدید برای جبران شکست گذشته آمده تا مجدد برند بنز را سرور و سالار خودروهای وارداتی و دست کره*ای*های تازه به دوران رسیده را از بازار ایران کوتاه کند.

طراحی

نسل نو a class پیرو خط مشی جدید طراحان بنز با خطوط تیز و برنده و چهره*ای خشونت آمیز پدید آمده و اگرچه که در نگاه اول ظاهر مدرنیته آن جذابیت زیادی دارد ولی به عقیده کارشناسان طراحی و زیبایی شناسی به هیچ وجه تناسب و عامه پسندی مدل پیشین را نداشته و چهره*ای خاص و نه چندان معمول را به شما عرضه کرده است. از نمای روبرویی چراغ های کشیده با فناوری LED با جلو پنجره 5 ضلعی با دو خط استیل که در نهایت به ستاره نقره*ای مرسدس ختم می*شوند، به خوبی هماهنگ شده و ورودی*های بزرگ هوا بر روی سپر حس خشونت را در رخ آن پدیدار کرده*اند. با گذشتن از کنار A class خطوط شکسته جانبی اولین چیزی است که خودنمایی می*کند و ارتفاع کم شیشه*های جانبی به زیبایی این بخش افزوده است.
هنگامی که به عقب خودرو می*رسید نقطه قوت طراحی A class را نظاره کرده و از برخورد با چراغ*های کوچک زیبا و دیفیوزر بزرگ روی سپر خرسند خواهید شد.
کابین و تجهیزات

به محض آنکه ریموت خودرو را فشرده و درب را باز کرده و پا را به درون این مرسدس می*گذارید شگفت*زده می*شوید چرا که بار دیگر بنز شما را سوپرایز می*کند. برخلاف سایر خودروسازان که در محصولات کوچکشان به زیبایی و لوکسی کابین کم*ترین توجه را دارند اما اینجاست که این آلمانی همه را غافلگیر خواهد کرد زیرا طرح جلو داشبورد آن از اعجوبه*ای چون SLS به عاریت گرفته شده و خروجی*های هوای دایره*ای سه تایی، آن را از رقبایش متمایز کرده و کیفیت مثال زدنی متریال داخلی A class قیمت بالایش را توجیه می*کند.
از لحاظ آپشن*های رفاهی نیز مرسدس سنگ تمام گذاشته است. به عنوان مثال سیستم مولتی مدیای کامل این خودرو قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند را داشته و با صفحه نمایش 5.8 اینچی اش می*توانید انواع فرمت*های تصویری را پخش کنید یا با تیونر دیجیتال آن تلویزون تماشا کرده یا به رادیو گوش بدهید و اگر هم تلفن همراهتان زنگ خورد با بلوتوث آنرا بر روی سیستم صوتی خودروتان تنظیم کنید.


به غیر از مدل*های AMG بطور استاندارد بر روی A class رینگ*های 16 و 17 اینچی به همراه تایرهای چهار فصل قابل سفارش بوده و کروز کنترل، سیستم استارت استاپ، چراغ*های LED هوشمند جلو و عقب و چراغ روشنایی روز، پدال*های اسپرت آلومینیومی، روکش چرم مشکی فرمان و صندلی*ها، تهویه مطبوع خودکار با فیلتراسیون هوا، حافظه صندلی*ها و آینه*ها، سنسورهای ایمنی دنده عقب و دوربین دید عقب، شستشو دهنده چراغ*های جلو، سیستم رهیاب به همراه GPS، سانروف دو حالته برقی با شیشه ضد اشعه مضر خورشید (سفارشی) عمده امکانات قابل توجه A class را تشکیل داده*اند.

ایمنی

مگر می*شود که بنز خودرویی تولید کند که نتواند از پس استانداردهای سختگیرانه اتحادیه اروپا بربیاید!؟ اصلا آوردن این سخن به زبان مزاح است زیرا وقتی که به لیست تجهیزات ایمنی و امتیازات کسب شده A class می*نگریم تازه می*فهمیم که مرسدس برای کوچکترین فرزندش نیز بالاترین تدابیر امنیتی را اندیشیده است. انواع کیسه*های هوا اعم از پرده*ای و زانویی و سقفی و ...، سیستم کنترل پایداری (ESP)، ترمز ABS با دیسک*های خنک*شونده در هر چهارچرخ و سیستم*های EBA-EBD ، میله*های محافظ درون درها، شاسی پیشرفته با مقاومت 1.5 برابر بیشتر در مقابل شکستگی و ... خیال راننده را از بابت حفظ جان خود سرنشینان راحت می*کند.


مشخصات فنی

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

komeyl_ap : طراحی فروم _ 09306802262

تماس با ما | سرباز کوچک مرسدس بنز وارد ایران می شود! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS