زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 7:44 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 7
نویسنده پیام
komeyl آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 19 /6 /1392
۩۞۩ٌ:::قوانیـــن استفاده از تالار گفتگــــو loveboygirl :::۩۞۩ٌ
[- از ایجاد هرگونه بحث سیاسی خودداری کنید.


2- در حفظ ادب و دوستی و رعایت حقوق دیگران کوشا باشید. در صورت مشاهده هرگونه بی احترامی به کاربران دیگر، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و در صورت لزوم ، با مشورت مدیران ، دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.

3- از ساخت بیش از یک شناسه کاربری خودداری کنید. در مواقع اضطراری با مدیران تالار هماهنگ شوید.

4- درج هرگونه تبلیغ که به نوعی بیانگر یا اشاره کننده به سایت موزیک باشد ، قدغن بوده و به سرعت ویرایش خواهد شد. ( لینکهای تبلیغاتی غیر موزیک ، در صورت ایجاد حساسیت ویرایش خواهد شد.)

5- با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت برای بسیاری از کاربران ، حتی الامکان از قرار دادن عکس در امضا و عکسهای زیاد در مطالب عادی خودداری کنید.


6- برای جلوگیری از ایجاد سردی و پوچی در انجمن ، از ارسال بیش از حد شکلک خودداری کنید.

7- چنانچه تاپیک یا مطلبی توسط مدیران حذف یا ویرایش شد ، در صورت داشتن سئوال در این مورد ، سئوال خود را از طریق پیام خصوصی با مدیران مطرح کنید و علت را جویا شوید.


8- هرگونه بحث در مورد مسائل عقیدتی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

9- در صورت داشتن انتقاد نسبت به رفتار مدیران ، از طریق پیام خصوصی اقدام کنید.


10- برای پایین آوردن احتمال فیل+ter شدن ، از ارسال مطلب با تیترهای ( + / هجده - سال ) خودداری کنید.

11- استفاده از علائمی که باعث برجسته تر نشان داده شدن تاپیکها خواهد شد ممنوع است ( قبلا در بیلبورد اعلام شده بود )


12-کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد



13-هرگونه بحثی* که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی* خود بشود ( آف تاپیک ) که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند.

14-کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پیغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب ،كاربری در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

15-هرگونه تاپيک و ارسال اعتراض آميز و يا انتقاد آميز در رابطه با يک کاربر و يا مدير بدون اخطار قبلي سريعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد( در صورت نیاز به تایپیک انتقادات وپیشنهادات مراجعه و موضوع را اطلاع دهید)

16-از درگیر شدن در انجمن با کاربران دیگر و تازه کار و ... خودداری کنید

17-عناوين تاپيك ها ميبايستي بصورت فارسی تایپ شونددر غیر اینصورت مدیران انجمن مختارند به ویرایش موضوع ودر صورت تکرار با کابر برخورد خواهد شد

18-مدیران سایت می توانند در صورت مشاهده رعایت نکردن بند بند قوانین با کاربر مورد نظر برخورد کنند (اعم از : قفل ، انتقال ، مسدود سازی ، بن کردن آی پی و ...) که به صلاح دید مدیران سایت قابل اجرا است

19-جهت حفظ حقوق خود و سایر کاربران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین تالار توسط یک کاربر، آدرس تاپیک را برای مدیر انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی* شود. کاربران به هیچ عنوان مجاز به تصمیم گیری شخصی بجای مدیر و برخورد با سایر کاربران نمی باشند.

20-با پذیرش این قوانین شما مسئولیت رفتار و عملکرد خود را در سایت به عهده خواهید گرفت. در صورتی که از قوانین مذکور تخلف نمایید به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار اکانت شما از سایت حذف می گردد. هدف از اجرای این قوانین حفظ حقوق شما و سایر اعضا و کاربران تالار و نیز سلامت محتوایی، اخلاقی و امنیتی آن می باشد.

قوانین ممکن است در هر زمان اضافه شود که پیشنهاد میکنیم هر ازچند گاهی تاپیک مربوط به قوانین را بررسی نمایید.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

komeyl_ap : طراحی فروم _ 09306802262

تماس با ما | ۩۞۩ٌ:::قوانیـــن استفاده از تالار گفتگــــو loveboygirl :::۩۞۩ٌ | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS